Reklamacje
1. Reklamacja towaru
Zasady składania reklamacji dotyczą Klientów, którzy złożyli zamówienie przez serwis www.amper.pl. Reklamacje prosimy składać pisemnie na adres firmowy. Konieczne jest wypełnienie protokołu reklamacyjnego. Każdy towar, który okazał się niepełnowartościowy, zostanie wymieniony na nowy. Jeśli będzie to niemożliwe z powodu wyczerpania zapasów, zaoferujemy inny lub zwrócimy pieniądze. Najczęstszy termin rozpatrywania reklamacji towaru u producentów to 14 dni.
2. Reklamacja towaru uszkodzonego w transporcie
Otrzymaną przesyłkę z zamówieniem należy sprawdzić w obecności kuriera. W przypadku kiedy opakowanie towaru posiada znaczne uszkodzenia, ślady otwierania, lub widać, że została naruszona taśma firmowa należy odmówić odbioru przesyłki i niezwłocznie poinformować o tym sklep. Jeżeli opakowanie jest w dobrym stanie, należy podpisać odbiór paczki i razem z kurierem sprawdzić zawartość. Mają Państwo czas na to żeby ocenić czy produkt nie posiada mechanicznych uszkodzeń, oraz czy jest zgodny z fakturą. W przypadku zastrzeżeń co do stanu towaru warto spisać z kurierem protokół szkody, którego druk posiada przedstawiciel firmy kurierskiej. Ważne, aby protokół był spisany rzetelnie i czytelnie, w sposób jasno opisujący sposób uszkodzenia przesyłki. Fakt posiadania protokołu nie gwarantuje uznania reklamacji. Jeśli zauważą Państwo uszkodzenie towaru po tym jak kurier odjedzie, należy skontaktować się z firmą kurierską i poprosić o przyjazd kuriera w celu spisania protokołu. Jest to zgodne z prawem transportowym i kurier nie może odmówić. Taką sytuację należy możliwie najszybciej zgłosić Obsłudze Klienta sklepu oraz przesłać protokół.
Ewentualne reklamacje dotyczące błędów w wysyłce, braków lub uszkodzenia przesyłki mogą być składane w terminie jednego tygodnia od daty jej otrzymania.
Zwroty
1. Zwrot towaru w terminie 14 dni
W przypadku zwrotu towaru należy wypełnić poniższe oświadczenie.
Stosownie do treści art. 30 ust. 1 u.o.p.k. konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Może zostać ono złożone w dowolnej formie.
2. Zwroty towarów - zasady
Klientowi będącemu osobą fizyczną lub firmą, która dokonała zakupu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru. Możliwość zwrotu nie dotyczy osób prawnych.
W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. O zwrocie należy poinformować nas w ciągu 14 dni, jeszcze przed wysłaniem paczki.
Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru.
Zwrot towaru odbywa się na koszt kupującego. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
ODBIÓR ZUŻYTEGO SPRZĘTU
Nabywając u nas sprzęt elektryczny lub elektroniczny masz prawo nieodpłatnie zwrócić stary zużyty sprzęt, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.
Zwrot zużytego sprzętu może się odbyć wyłącznie w przypadku, gdy będzie obejmował sprzęt zużyty tego samego rodzaju, pełniący te same funkcje co nowy sprzęt u nas nabywany.
Zużyty sprzęt należy dostarczyć do siedziby naszej firmy na swój koszt..
Zwrotu zużytego sprzętu można dokonać także:
- dostarczając go na własny koszt na adres: Amper.pl, ul. Trawiasta 4P, 15-161 Białystok;
- w punktach zbierania zużytego sprzętu- w tym celu możesz zwrócić się z pytaniem do Urzędu Gminy lub Miasta, o podanie miejsca, w którym można bezpłatnie zezłomować stary sprzęt. Listę miejsc, w których można oddać zużyty sprzęt prowadzi również Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, pod następującym adresem: http://rzseie.gios.gov.pl/szukaj_rzseie.php